Schimbăm paradigma: Oamenii cu dizabilităţi au abilităţi!

Despre Social Brand

Secția Social Brand din cadrul Fundatiei Enable România este o structură de economie socială menită pe de o parte să angajeze persoane cu dizabilități și să susțină inserția socio-profesională a acestora, și pe de altă parte să finanțeze proiectele și programele fundației adresate persoanelor cu dizabilități.

UPA „Social Brand” a fost înfiinţată în ianuarie 2014 şi autorizată prin Ordinul ministrului muncii nr. 87/21.01.2014, autorizaţia nr. 1414/21.01.2014. Scopul secției protejate este creşterea gradului de incluziune socială şi integrare profesională a persoanelor cu handicap, în vederea dezvoltării sentimentului de apartenenţă la un grup social util şi activ în comunitate.

Unitatea protejata autorizata “Social Brand” permite fundației să se autofinanteze si să dezvolte şi/sau să adapteze programele de reintegrare socio-profesională la nevoile specifice ale persoanelor cu handicap şi familiilor acestora.

 

Obiectul de activitate al Secției “Social Brand” este de intermedieri/vânzări:

- articole de papetarie, birotică si echipamente IT (inclusiv software)

- produse de curățenie și întreținere birouri și clădiri

- produse de ambalare

- produse şi aparatură medicală şi dispozitive pentru o viaţă independentă

- echipamente pentru protectia muncii și stingere incendii

- cafea, ceai, condimente

 

În funcție de specificul și necesitățile clienților, unitatea protejată poate adapta oferta si chiar extinde obiectul de activitate.

 

Vă invităm sa susțineți economia socială şi să promovați împreună cu noi responsabilitatea socială corporativă în vederea incluziunii sociale a persoanelor cu dizabilităţi, achiziţionând produse şi servicii de la Unitatea Protejată Autorizată SocialBrand

Sponsori

Parteneri